Wednesday, December 23, 2009

Sunway Lagoon !

Rabu 23 December..
aku bersama besties aku,iman,shahiran,faiz,natin enjoy kt sunway lagoon !
9 kumpul,dalam train sume buat lawak bodoh setiap saat,
pukul 10 lebih smpai sana, makan2 kt sunway pyramid..
11 lebih.. pergi main entrance sunway lagoon,MAK AIH ! padat giler =.=" .. tpi tiada apa yg boleh menghalang kami,so kiteorng bagi duit kat shahiran suh gi beli ticket .
masuk-masuk,ingtkan nak naik roller coaster.. tpi under maintaince pulak ! =.="
so,kami teruskan perjalanan,tukar baju ramai2, tngkp gmbr pelik2 dlm tandas.. pastu aku bagi beg aku kt shahiran suh ltk dlm locker,aku sewakan pelampung double sitted yg bernombor masyuk iaitu 222 ! (pelampung kiteorng pon kene curi bnyk kali,sbb nombor masyuk sngt kan :D)
11 or maybe 12 pm,terjun kolam(river ape ntah nmenye).. semua mcm sakai ayam.. mcm tak pernah main air ! aku pon same .. wakakakkaka :DD
iman paling tak menahan,macam bebudak .. =.="
pastu pergi beach ciptaan manusia,tgk budak2 main pasir,nk try buli tapi takut mak bapak diorng ade kt situ ! :D tapi kami budak baik :)
then, try gelongsor, xD lumbe2,aku no 3 xD
pastu terjun kolam biasa,lalalalala mandi mandi mandi manda,pastu pelampung hilang dripde pandangan,kiteorng kuar kolam nk cari siape pencurinya.. xD
pencurinya 2 org budak cina,masih kecik lagi.. tpi aku tak tau mcm mne rupa or umur bape... sbb kiteorng pecah aku ngn iman,yg lagi 3 tu stick..
so,teruskan misi mandi,pastu,ade keeper botak ajak main bola baling air.. baling2 kt keeper tu.. pastu die bagi bola tinggi kt aku,aku lompat lah tinggi,tetibe betis kaki kanan cramp ! Ouch,sakit tapi aku tahan,aku slow pergi kt tepi kolam...
pastu nak terkucil pulak,pergi tandas(patut cerite ke) xP
lps tu lepak2 dlm kolam,relakskan kaki,tgk geng aku lwn bola baling air ngn bebudak cina yg ramai,confirmed lah kalah kalau bilangan geng aku 1/4 dripde bilangan keseluruhan..
pastu mse dlm kolam tu ade lah sorang ah moi dok dkt2 ngn aku, LOLS
aku pon tak tau apsal die rapat2 ni.. tpi boleh tahan cun :D
so,aku biarkan je lah die,die nk hidup jugak.. :D
pastu hilang lagi pelampung,cari2 lagi .. =.="
jumpe,naik gelongsor kejap..
3 pm,naik , tukar baju.. siap2 semua.. pastu pergi amusement park ..
tpi aku ngn iman je lah yg bersmngt nk naik mende2 extreme, lain sume cuak je.. tpi membazir lah duit kalau tak naik mende2 kt situ..
so,aku ngn iman naik Pirate Ship .. tak cuak pon,tpi best gile mse tergantung upside down ! :D
pastu,nk gi tomahawk.. tpi tak jadi takde spe nk teman aku,aku tak berani ! xD
4 lebih ,keluar sunway lagoon.. heading for restaurant in sunway pyramid,
aku,iman,natin makan kt Wendy's , shahiran ngn faiz,makan dkt tepanyaki..
pastu pergi iceskate.. takde lah susah sgt ! xD cuma lagi susah dripde rollerblades ! xD
iman ngn faiz asik terjatuh je,sian diorng ! :D
aku tak terjatuh pon ! (bangga) :D
6 lebih,keluar sunway pyramid..cari teksi,pergi ktm seri setia,balik ! tpi mcm biasa,mampat dkt kl sentral.. mcm SARDIN ! xD
ade budak kecik ngn mak die naik train kt situ,sian pulak aku tgk,himpit2.. =.="
org2 kt malaysia tak pandai beratur ke ? (dlm fikiran aku) xD
smpai serdang 7.15..pergi 7e..beli air..
pastu balik umah !
FUHH ! best giler pergi sunway lagoon ngn korang,rse mcm nk pergi lagi,tpi pergi genting pulak :D

p/s : sorry cerite aku panjang berjela.. harap maaf :D

No comments:

Post a Comment