Saturday, November 14, 2009

Setahun Bagaikan Sebulan !

Tido,bangun,tido,bangun ..
dah nk akhir tahun 2009 dah..
sekejap giler..
aku rase mcm baru hari tu je aku msok form 2..
aku rse mcm baru hari tu je aku pegi kawad kor..
aku rse mcm baru hari tu je aku kawad untuk kadet polis..
aku rse mcm baru hari tu je aku puasa ramadhan..
and so on !
orang kate kalau kita rase mase bergerak dgn pantas.. maknanye kiamat sudah hampir !
wow,aku belom ready lgi ngn bende ni sume..
asik dok enjoy je..
haih,bile lah aku nk bertaubat !
tapi aku nk tnye kt kaum Adam,korang rse korang nk ikot tak mse peperangan akhir antara Islam dgn Kafir tu pon kalau umur dan nyawa mengizinkan ?!
tapi aku harap korang join sekaki mcm niat yg terdetik di hatiku ini ! xD
so,prepare lah awal !

kata2 terakhir : ntah le.

No comments:

Post a Comment